HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



sobota, 30 listopada 2013

Wzory BOMBEK


WZORY BOMBEK
   i  ANIOŁKI


    






















                                                DZWONKI



              Taką niespodziankę wysłałam tu KLIK
                       było to w zeszłym roku, ale nadal wzdycham do tej kuleczki :)))



                                    Aniołek


z tych wzorów korzystałam jak robiłam bombki,
trochę dodałam trochę odjęłam i wyszły :)




                           Kochani wspaniałego
                Andrzeja
a tym którzy mają dzisiaj zaplanowane małe porządki przed świętami i pieką pierniczki
                   KLIK




                                          balerinka



9 komentarzy:

  1. o jak się cieszę.u wnuka w przedszkolu konkurs na bombki.pomyślałam że zrobię metodą prób i błędów a ty mi kochana tu z nieba spadłaś.pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekujemy za wzorki! Na pewno sie przydadza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś cudowna...dziekuję za wzory:))

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie te wzorki to czarna magia...bałwanek słodki...a ja jeszcze pierniczków nie piekę tylko szyję:-)buziaki kochana dobrze,że wróciłaś już chorowitko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne"__)))
    dobrego wieczoru i niedzieli :))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne wzorki, na pewno któreś wykorzystam ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne wzorki - dzięki :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzorki się przydadzą :-) :-) :-) Dziękuję :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam nadzieję, że nie sprawi Ci to kłopotu, a jedynie radość - zapraszam Cię do zabawy, o szczegółach której przeczytasz u mnie na blogu w tym poście http://kobietakuchenna.blogspot.com/2013/12/nominowana-nominuje-nominacja.html
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.