HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



niedziela, 10 marca 2013

KAWOSZKI - KROK PO KROKU





TO DLA WAS KAWOSZKI -  KROK PO KROKU




Musicie wybrać kolor , to jest ważne :)

aby pasował do kuchni i .....








Jeśli już wybraliście  to do *dziergania*




MAGICZNY PIERŚCIEŃ






                                                      3 OCZKA




                                                 2 SŁUPKI

                                           
                                                I JESZCZE 1 SŁUPEK





                                              4 OCZKA




                                           
4 SŁUPKI , 4 OCZKA, 4 SŁUPKI, 4 OCZKA, 4 SŁUPKI i 4 OCZKA







                              CIĄGNIEMY ZA NITKĘ (widać na zdjęciu)
 

                              ZAWSZE MOŻEMY PRZYTRZYMAĆ DRUGIM PALCEM



 MAGICZNY PIERŚCIEŃ - POMOŻE NAM ABY MIEĆ KÓŁKO WIĘKSZE LUB MNIEJSZE



                           KOŃCZYMY PIERWSZE OKRĄŻENIE



                            ROBIMY SŁUPKI nad słupkami i 2 oczkami


                              4 OCZKA  i dalej robimy słupki


                 2 OKRĄŻENIE i 3 OKRĄŻENIE robimy tak samo



                    Tu kończy się trzecie okrążenie , dalej robimy 2 OCZKA



                          PÓŁSŁUPKI w każdym oczku  :)
 

                         tu gdzie mamy 4 oczka robimy  5 PÓŁSŁUPKÓW




                          i tak dookoła aż do tego momentu i to już KONIEC :)


                           przeciągamy nitkę (tzw. oczko zamykające)

                               przez to oczko musicie przeciągnąć nitkę :) i ciach :)




                      Teraz zakończenie , odwracamy na drugą stronę i przeciągamy nitkę




Magiczny pierścień , najważniejsze nie ucinajcie nitki 


                                        przeciągnijcie ją tak 3 RAZY  ;)



Teraz możecie już ciąć ;)






                                        I tak powstaną Wasze KAWOSZKI   :)






                                 To jeszcze nie wszystko , coś na deser , zawsze można mieć  ;)


                                                          DO ZOBACZENIA


                                                                                      balerinka


22 komentarze:

  1. Takich jeszcze nie robiłam,ale na pewno zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj ostatnie zdanie *deser* , zerknij za parę dni ;)

      Usuń
  2. Kursik super, kawoszki też. No to smacznej kawy w ładnej oprawie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te kawoszki :) A ta włóczka to bawełniana? - bo wygląda na bardzo przyjemną w robótkowaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak miła w dotyku , z bawełną , ostatnio robiłam *syntetyczną* ciężko było ale jaki efekt ;)

      Usuń
  4. kurs zapewne bardzo dobry ae ja sie nie podejmę niestety dlamnie szydełko to nadal czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie wpisy to ja kocham, teraz wiem jak schować te paskudne nitki :D wzór na pewno wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super to pokazałaś...ja coś tam na szydełku od czasu do czasy jak trzeba "sklecę" ale wielu nowych rzeczy dowiedziałam się od Ciebie ...za co bardzo dziękuję ...Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kawoszki, zresztą jak cały blog :)
    Z przyjemnością dołączyłam do obserwatorów, zapraszam też do mnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne kawoszki ale ja pozostanę przy szyciu szydełko to dla mnie czarna magia hehe:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kawoszki śliczne ja niestety antyszydełkowa jestem

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tutorial! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super tutorial ale dla mnie to i tak czarna magia pozdrawiam ciepoluteńko

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne dzięki za super tutka! Na pewno spróbuję zrobić jak się już ogarnę po "stracie"... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka Ty jesteś kochana... taki tutorial to przecież kawał roboty!! żebym ja jeszcze umiała z niego skorzystać... uwielbiam szydełkowe wyroby, ale sama antytalent jestem :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne! I dzięki za tutka, przyda się na pewno

    OdpowiedzUsuń

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.