HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



wtorek, 30 kwietnia 2013

KWADRAT na poduszkę, pled - kocyk NASTĘPNA CZĘŚĆ-DRUGA



KWADRAT
na poduszkę, lub jak ktoś woli na kocyk 




robimy 16 SŁUPKÓW i zamykamy pierwsze okrążenie,
drugie okrążenie słupek,oczko itd i zamykamy



        DRUGI kolor włóczki i robimy słupki (po 3szt) TAK
                                 ( zaczynamy od  3 oczek)



do końca i zamykamy oczkiem ścisłym

robimy teraz 3 oczka do miejsca zaznaczonego, oczko ścisłe

później 5oczek,3oczka,7oczek itd...





do końca okrążenia i zamykamy oczkiem, później tak jak na zdjęciu 3 oczka
i łapiemy nad najmniejszym łukiem





robimy 8 słupków na łuku z pięcioma oczkami i łapiemy
 na łuku z siedmioma oczkami robimy 12 słupów, 
w ostatnim zamiast 12 robimy 11 bo mamy już 3 oczka łańcuszka(zdjęcie)











Coś się dzieje z blogiem nie mogę wrzucić zdjęć ,
jutro resztę dodam , mam nadzieję że wszystko pójdzie gładko ;)






balerinka

Ps.wygrane osoby proszę o wysłanie adresów, jutro chciałabym wszystko wysłać, aby po wolnym do Was dotarły .




Skończyliśmy tu, robimy oczko ścisłe (obok 12 słupka)


            potem 3 oczka  i  4 oczka


 oczko pomiędzy słupkami (patrz zdjęcie)


4 oczka  i   słupek (patrz zdjęcie)


5 oczek i oczko (odliczamy 5 słupków patrz zdjęcie)


3 oczka i oczko (odliczamy 2 słupki) później 5oczek,słupek,4oczka,oczko,4oczka,słupek itd





tu kończymy okrążenie, zamykamy oczkiem ścisłym ;)


robimy 3 oczka i 3 słupki, dalej 4 słupki (patrz zdjęcie)



6 słupków, 3 słupki (w tym miejscu jest bok kwadratu)
   dalej w tym samym miejscu 3 słupki , później 6,5,5,6 i 6(róg kwadratu)


a tu już koniec ;) jak robicie szydełkiem 3 to bok kwadratu ma 13 cm - to taka mała podpowiedź 
   



A to mój kwadrat miętowo-żółty ;)





     SEZON ROWEROWY   ROZPOCZĘTY ;)




Dziś wolne nawet nie czytam swojej poczty jutro nadrabiam zaległości , post dzisiejszy specjalnie dla jednej sympatycznej osóbki niech *hacze* czekam na efekty ;)

Pozdrawiam ze słonecznego pomorza , witam u siebie nowe osoby, jest mi niezmiernie miło że chcecie do mnie zaglądać ;)



balerinka



21 komentarzy:

  1. Super tłumaczysz..kwadraty zapowiadają się pięknie..może kiedyś jak znajdę chwilkę wolnego czasu to chwycę ponownie za szydełko a wtedy skwapliwie skorzystam z Twoich cennych kursików :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda nie potrafię zupełnie szydełkować ale tłumaczyć fajnie i takie cudowności z tego powstaja

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no ... po tak dokładnym tłumaczeniu to nawet taka niezdara szydełkowa, jak ja, da radę ;) Super ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za tutka i czekam na końcówkę:) na pewno skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam się u ciebie :) Cieszę się, że tutaj trafiłam, ponieważ mogę zaczerpnąć wiele z Twoich dzierganek :)
    Zapraszam również do mnie - póki co po wyróżnienie :) A może na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Fajnie, że robisz tutki, ponieważ czasem ze schematu nie można wyczytać różnych niuansów.
    Próbowałam wysłać maila do Ciebie i coś jest nie tak z Twoim adresem. Czy możesz podkleić inny, lub odezwać się do mnie na beniajs@gmail.com ?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko załatwione nowa poczta dla bloga to -
      balerinaszydełkowanie5@wp.pl
      Możesz juz pisać, tamten adres jest od dziś tylko prywatny, na blogu już zmieniłam :D
      Pozdrawiam balerinka

      Usuń
    2. Poprawka z tym adresem

      balerinaszydelkowanie@wp.pl

      Usuń
  7. Wspaniale "wywijasz" tym szydełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kwadraty :) A czy ta żółta włóczka,tonie jest przypadkiem "Sonata"? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółta to - LIBELLA BALLETT nr 117-1
      Miętowa to - Reine Baumwolle nr 415
      Ta żółta ma domieszkę wiskozy 26% , szydełko musi być gładkie bo będzie się zaciągać ;)

      Usuń
  10. Zachwycający ten szydełkowy kwadracik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O! świetnie, na pewno się przyda! dziękuję :) widywałam już takie kwadraciki w necie i bardzo mi się spodobały! :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.