HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



sobota, 13 kwietnia 2013

GIVEAWAY - FLOWERS

                             



                                                TO   dla    WAS ;)


                                                  GIVEAWAY  - FLOWERS


             Idzie WIOSNA , podobno już jest , tylko nikt jej nie widział ;)

26 są moje urodziny a że każdy  powód do dzielenia się jest dobry ,

dlatego chcę coś WAM dać - BRANSOLETKI ;)  2 SZT ;)

   Zapisy do 26.04 koniec o godzinie 20 - maszyna losująca wylosuje 2 OSOBY



                                               ZASADY ;

1. pod postem  zapisz się , wyraź chęć udziału w zabawie,

2.możesz wybrać 2 kolory, wybór należy do Ciebie jaka bransoletka Ci się podoba,

3.umieść banerek u siebie,  czyli tam gdzie będę mogła Cię odwiedzić, 
   lub napisz e-mail do siebie,

4.jeśli dodasz mnie do *obserwowanych* będzie mi miło  ;)


                              TO CHYBA WSZYSTKO - WYLOSUJE 2 OSOBY







                                                     WYBIERASZ ;)






                               PIERWSZA osoba dostanie jeszcze to :)
                                                kwiatowy pojemnik na przydasie ;)
                                                        i        KONEWKĘ ;)






                          U mnie dziś słoneczko świeci , czyli WIOSNA już jest :)

                                                  A u   WAS ?






                                                                                             balerinka



21 komentarzy:

  1. Jestem chętna :) Wybieram 1 i 2 :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, ściski dla *czworonoga* jeszcze raz gratulacje wygranej-Karo tak trzymała kciuki ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. i ja się zapisuję 1 i 4 wybieram

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie wezmę udział :) Wybieram 1 i 3. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ach kwiateczki rewelacja to ja poprosze dla moich szkrabków 2 i 3 a konewka do zakochania pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem dzień DZIECKA ;) myślisz o wszystkich-pamiętaj o sobie ;)

      Usuń
  5. ja sie niemoge zdecydowac na kolor :( jesli by mi sie udało to ja prosze wersje niespodziankową ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się :) A z kolorami to trudna sprawa... Ostatecznie 2i4 :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne zapiszę się i ja zabieram się do zrobienia i nie umie się zabrać więc może uda mi się i wygram hhihihi kolorki pierwsze dwa chociaż wszystkie super:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja się z chęcią zapisze :D ślicznie Ci wyszły :D mnie sie spodobały kolorki 3 i 4 :D
    Buziaki...Kinga

    OdpowiedzUsuń
  9. Chęć oczywiście jest ;) Kolorystycznie numer jeden to rzecz jasna fiolecik, przy drugim już tak się nie upieram, może być niebieski,czyli 1 i 3 ;) Buziaki ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne te bransoletki, oczywiście, że się zapisuje i wybieram nr 1 - niebieska i nr 2- czerwona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam. zapisuję się i ja :) kolor bransoletki obojętny, bo wszystkie mi się podobają. A konewka, cudo!!! przywołuje wspomnienia działkowe. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To i ja się zapisuję:) bransoletki cudne,a jak już mogę wybierać to kolorki 3 i 4:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. to ja wybieram 1 i 4 a konewka cudo...zapisuję się i trzymam kciuki:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba nie jestem zbyt oryginalna. Wybieram 1 lub 4.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śloczne bransoletki oczywiście się zgłaszam i wybieram 2 i 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam jak mozna sie zapisac to wybralabym 1 .
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego!
    Ustawiam się w kolejce po te cudne bransoletki nr 2 i 4 :)

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.