HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



czwartek, 7 listopada 2013

Wzory GWIAZDEK (następne)





A to dla tych co piszą @
wzory gwiazdek
na choinkę, zawieszki 
i na co tylko potrzebujecie
np. do ładnie zapakowanego prezentu
miłego dziergania ;)



















Jeśli ktoś ma ochotę na SZARĄ GWIAZDKĘ
to zapraszam tu KLIK






a WIECZORKIEM przeszukam moje zbiory i myślę że jeszcze nie jeden wzór gwiazdki tu zagości. Zapraszam

Oto następne gwiazdki


















                                            balerinka







21 komentarzy:

  1. Oj piękne gwiazdki...chyba zaczął się już gwiazdkowy sezon :) Skorzystam z pewnością Ina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo ;))
      Tak myślę że czas tak szybko mija,że w tym roku tak szybciej.

      Usuń
  2. dzięki że się podzieliłaś schematami:))))
    :*

    p.s. kochana ja pamiętam cały czas o tacy tylko zakrętu nie łapię ale będzie będzie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz że jak nie mam to Ci wyrysuje jak potrzebujesz schematu ;))
      Buziaczki

      Ps.
      Jak dla mnie może być na styczeń, lub później, pisałam Ci że się nie pali :D

      Usuń
  3. Dla mnie to czarna magia:) Zapomniałam kompletnie o twoich zawieszkach i moim "czymś" . Napisze wkrótce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne wzory na pewno skorzystam :D ooo idę się zapisać na szara gwizdkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie skorzystam:) pięknie dziękuję:)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś wieczorem następne wrzucę , będzie z czego wybierać ;))
      Pozdrawiam i życzę wspaniałego wolnego.

      Usuń
  6. ślicznie muszą wyglądać takie gwiazdki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się suszą i już czekają na zdjęcia aby pokazać jak wyglądają ;))

      Usuń
  7. Ja mam jeszcze całą listę do zrobienia a potem już tylko gwiazki:) u ile czasu mi wystarczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że tak jak ja masz co robić hihi
      Już następne szykuję, jestem ciekawa jakie będziesz robić?
      Uściski

      Usuń
  8. Ciekawe wzory:) może kiedyś skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzorów na gwiazdki nigdy za wiele:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne tylko nic z tego nie kumam:( początkująca jestem ot co:(

    OdpowiedzUsuń
  11. uwaga będę próbować swoich sił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diano trzymam kciuki ;-)
      Ja nie wyjdą, to może połączymy się na skejpie ?

      Usuń
  12. Piękne sniezynki spróbowałam dwie ale jeszcze czasami schematu nie rozumie...Ale jak to mówią metoda prób i błędów i wychodzi :) dziękuję bardzo za schematy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.