HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



sobota, 1 lutego 2014

SERCA - wzory, schematy szydełkowe




PAMIĘTACIE
jeśli nie to KLIK

ciasteczka , dietetyczne ;))
A co tam , w czasie diety można do woli kosztować ;))








Wracam do nich ,
bo za parę dni WALENTYNKI ,
i potrzebujemy *serc*  :***

WZORY 
dziergamy i bawimy się wzorami, można zmieniać dodawać 













                                                               Zawieszka np. do okna















a wieczorem zapraszam na finał 
Wymianki z Sercem
pokaże co wysłałam i co dostałam od WAS ;)







                                                          UŚCISK  :****



                                                balerinka  

12 komentarzy:

  1. Fakt, trzeba się "dosercowywać"! ;) Twoje piękne! I super wzorki :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zasypałaś nas:)
    Choć mojego ulubionego tu nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą jeszcze inne,
      a jakie masz ulubione ? Podziel się

      Usuń
  3. Balerinko ja jestem stale na diecie więc chętnie sie poczęstuję takim ciasteczkiem:))) Dziekuję za schematy serc bo fajtycznie do Walentynek zostało nieduzo czasu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Częstuj się,
      jak tylko będziesz miała ochotę to zapraszam na *ciasteczka* :)) i małą kawkę ;))
      Uścisk

      Usuń
  4. Wzory są, owszem gorzej z umiejętnościami:))) Ja to lewe rece mam do tych prac...ale to juz wiesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo jak coś potrzebujesz to pisz ,
      wydziergamy coś :))
      Jak tam zmiany w domku, już Wiosennie masz?

      Usuń
  5. DZIĘKI ZA WZORY :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się, ale o tym to Ty już wiesz :))
      Uściski dla Wszystkich, my kończymy ferie (tzn. dzieciaki kończą) i mąż kończy urlop - tylko ja w pracy :(

      Usuń
  6. Jaki sympatyczny blog:)Bardzo dziękuję za serduszkowe wzory:)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.