HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



poniedziałek, 21 października 2013

TUTORIAL u Balerinki - Wieszak



Tak kochani idzie zima
i trzeba odziać palta 
A płaszcze też lubią mieć ładną oprawę ;))
ZAPRASZAM
na ocieplacz wieszaczkowy 



Potrzebujemy
 *wełnę (różne kolory)
 *szydełko (2,5 lub 3)
 *wieszak drewniany (taki z babcinej szafy)


                                      





 Robimy łańcuszek i sprawdzamy szerokość.
szerokość to obwód wieszaka




Mamy łańcuszek


i robimy na nim słupki



najważniejsze sprawdzamy jeszcze raz szerokość
jeśli jest za wąskie prujemy SŁUPKI i dodajemy 2 OCZKA




dalej robimy cały czas słupki
nie zmieniamy szerokości
możemy zmieniać kolor nitki
TAK




przesłać serduszka ;))




a możecie też robić półsłupki
i zmieniać kolory 
      TAK



jeśli długość, naszej robótki, odpowiada długości wieszaka
kończymy zmienianie kolorów
(ale nie ucinamy nitki) 



składamy na pół i robimy tak (zdjęcie)



wracamy do nitki (tej której mieliśmy nie ucinać)
i robimy ścieg (na dole wieszaka-zdjęcie)
lub zszywamy igłą







I *jupiiii* mamy ubranko na wieszak





Zawsze możecie dodać *małe co nie co*




Piszcie jak Wam poszło 

Życzę udanego dziergania
i słoneczka za oknem


balerinka




27 komentarzy:

  1. Takie pokrowce na wieszaki to nie tylko świetny pomysł od estetycznej strony, ale także od strony praktycznej - czasem taki stary wieszak może nam zaciągnąć nitkę na ulubionej bluzce... a czasem ciuszki sie odgniatają na wieszakach i trzeba na
    wieszaki używać gąbek, albo innych wymysłów, a dzieki takim fajnym pokrowcom i jest ładnie i praktycznie!!! Fajnie, że przypomnialaś i pokazałaś pokrowce :) To jest też świetny pomysł na wykorzystanie resztek wóczek. Idealna robótka na dlugie jesienne wieczory :) Natchnęłaś mnie i teraz mnie korci żeby odłozyć właśnie zaczęty kocyk... Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak przerwa w dzierganiu kocyka się przyda,
      jak zrobisz to pisz - zerknę jak Ci wyszło ;))

      Usuń
  2. OOO tutek się przyda:)Już dawno o tym myślałam...muszę tylko wieszak jakiś znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieszak u mamy lub u babci w szafie znajdziesz, albo na giełdach *pchli targ*
      Uściski Malwinko i do następnego kliknięcia

      Usuń
  3. Fajna instrukcja, mam w planie takie wdzianko tylko odpowiedniego wieszaka ciągle brak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że tak daleko mieszkasz, balerinka by Ci wysłała - jak nie znajdziesz na *starociach* to pisz,
      może ktoś z Twoich bliskich wybiera się do Ciebie to mu podeślę ;))
      KISSSSS

      Usuń
  4. ooo jaki fajny pomysł i super że się nim podzieliłaś :)))

    buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem że u Ciebie ostatnio tylko Hello Kitty i malowanie , ale coś nowego *wieszakowego* jako przerywnik w pracy nie zaszkodzi
      Napisz jak zrobisz ;))
      Uściski od nas ;))

      Usuń
  5. świetne - też nad tym popracuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze się zastanawiałam jak dziewczyny to robia a to takie proste:) Kolorki wełny super dobrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rób i pisz - zerknę i popatrzę
      U Ciebie też się dzieje, jak tam wakacje?

      Usuń
  7. Tylko skąd taki wieszak, jak dookoła wszędobylskie plastiki???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana tam gdzie lubisz kupować jest tego dużo- POWODZENIA, możesz zrobić pokrowce z materiału - takie marynistyczne
      Ja mam swoje z maminej szafy hihi

      Usuń
  8. Ooo, wieszak z duszą:) bardzo mi się podoba:) Twoje kolorki są świetnie dobrane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki
      Kochana jesteś, wiesz że jak komuś się podoba to aż chce się dziergać
      KISSSSY

      Usuń
  9. zawsze mi się podobały, a nie za bardzo wiedziałam jak się do tego zabrać :)
    jeszcze nie wiem kiedy, ale na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuję za ciepłe słowa
      Pisz jak zrobisz, popatrzę jakie kolorki wybrałaś ;))

      Usuń
  10. Ale super :D mam kilka takich wieszaczków i chyba będzie trzeba je odziać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajny pomysł ( i ciekawy tutorial) widzywałam juz deq wieszaczki ale takiego jeszcze nie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł wspaniały muszę spróbować i chętnie Tu zostaję :)
    Ściskam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny pomysł :-)ja robiłam owijane tkaninką:-)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny efekt uzyskałaś :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. super takie wieszaczki:) podobają mi się i zabieram się do zrobienia takiego:)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.