HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



środa, 9 kwietnia 2014

DIY - szydełkowy zając



Szydełkowy ZAJĄC - KRÓLIK
Zdjęć masa - dziergamy ?
Gotowi ?
I cieszymy oczy 




Zaczynamy od MAGICZNEGO PIERŚCIENIA  i 4 oczek


Nawijamy jak do podwójnego slupka a przerabiamy jak słupek
14 razy




Tutaj zrobiłam porównanie ,
po prawej stronie 4 słupki normalne ,
po lewej 4 słupki nawijane podwójnie .
Są grubsze i oto nam właśnie chodzi . Zajączek musi być najedzony a nie kruchy :)

Wracamy do naszego zajączka


zamykamy nasze koło



przewracamy na drugą stronę i ściągamy  MAGICZNY PIERŚCIEŃ


odwracamy i robimy 3 oczka


potem 5 słupków w oczku obok
(podwojnie nawijane)


Mamy głowę ,
czas na uszy ?


7 oczek


robimy (tak jak na zdjęciu) , mamy PIERWSZE UCHO


czas na drugie ucho , 8 oczek



teraz musicie zrobić oczko zamykające , uszy muszą trzymać się razem



3 oczka i macie całą głowę - brawo


kończycie ją w tym miejscu




i robicie oczka


                                takie na wierzchu (zdjęcie) , 5 sztuk


 5 oczek na ogonek



                                i wracacie do tego samego oczka


dalej oczka na wierzchu 



                 I macie ZAJĄCZKA , udało się ?


Tak wygląda ?

Jeśli zrobicie to napiszcie skąd macie *TUTKA* 
i napiszcie mi o tym .




GIRLANDA
tadam   ,   tadam
Króliczki pojadą ,
chyba Wszyscy czekają na wyniki ,


niestety nie mogę Wszystkich obdarować .

Dziękuję za udział w zabawie .
Mam jeszcze propozycję dla Myszy 
wyślij mi adres :))
A osoba która jako pierwsza napisze ,
że pragnie zajączkową girlandę 
i wyśle adres 
dostanie ją od balerinki :))




Kisssssss












31 komentarzy:

  1. kochana ja ja poproszę o króliczkową girlandę:-)a kursik super a co to ja bandaż widzę na ręce....buziaki
    a i napisz mi jakie kolorki u ciebie w tym roku na wielkanoc:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę i jaki to kolor mam dziergać ?
      Tak mam coś na ręku - siatkówka ^_~
      Buziak

      Usuń
    2. a super zrób mi niespodziankę:-) a siatkówka;-))) a kolorki mi napisz Ty czy też niespodzianka:-)????

      Usuń
  2. Dzięki za tutka , nigdy nie wiadomo kiedy może sie przydać, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!:) Genialny ten zajączek!:)
    Hmm a girlanda już zajęta...
    Może sama spróbuję tylko czy ja będę umiała go zrobić... Trzeba popróbować ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak masz ochotę na girlande to pisz na @ adres i napisz jaki kolor ^_~
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni :)
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam częściej i może następnym razem do Ciebie uśmiechnie się Zajączek :)
      Buziaki

      Usuń
  6. Super zajaczkowy tutorail!!!! Nie taki wilk, tzn zajączek, straszny:-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo dziergaj dasz radę ,
      mój mąż powiedział że z taką ilością zdjęć każdy podoła - pisz jak wyjdą - trzymam kciuki :))
      Buziak

      Usuń
  7. zaintrygowałaś mnie,już piszę maila :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny króliczek, nie umiem na szydełku, ale może z instruktażem się odważę...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic trudnego , masz zdjęcia , dasz radę . Wiem że strasznie to wygląda ale jak to mówią pierwsze koty za płoty :)
      Cieplutkie pozdrowienia

      Usuń
  9. Niby krok po kroku a dla mnie to i tak czarna magia:)))) Podziwiam twoje dzieła....

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczny :) Dziekuje za tutka :):) Milego wieczorka Ci zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no to sobie chyba zrobie, skoro na candy sie nie udalo...
    dzieki za zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zajączek Balerinko :) Świetny opis . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O dobrze, że mi przypomniałaś o moich zającach. Ja swoje robiłam ze zdjęcia a teraz takie ułatwienie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działaj i rób ,
      będą pasować do Twoich jaj :))
      Uściski

      Usuń
  14. hej!
    chciałabym zrobić zajączka, ale jestem dosyć początkująca w szydełkowaniu, sploty znam, umiem zrobić podstawowe rozetki do serwetek, ale nie mam pojęcia kompletnie jak zrobić magiczny pierścień i gdzie wkuwać (bądź wokół czego obrabiać) te 14 podwójnych słupków? z góry dziękuję Ci za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to Ci pomoże http://balerinaszydelkowanie.blogspot.com/2013/07/shopping-szydekowanie.html
      tam magiczny pierścień jest pod nazwą MAGICZNE OCZKO ( robi się na nim i dzięki nitce można regulować szerokość koła, jak ciągniesz robi się mniejsze)
      Pisz jak masz jeszcze jakiś problem ,pomogę ;))
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. pomogło, dziękuję :)
      jak tylko wroce do domu bede dziergać, podziele sie wynikami :)

      Usuń
    3. zrobiłam :) nie jest tak idealny jak Twoje, bo ja jeszcze trochę za ciasno przerabiam, w brzuszku też coś mój ma niebardzo, najadł się chyba za mocno :D ale i tak jestem zadowolona, zapamiętam tutorial na długo :)
      dziękuje! :)
      oto zdjecie: http://i.imgur.com/tyiYKtS.jpg

      Usuń
    4. Jest śliczny ;))
      Rób teraz następne , będzie im raźniej.

      Usuń
    5. i cieplej :D
      zrobię :)

      Usuń
  15. Fajny królasek, szkode że po świetach tu trafiłam. Mam dużo czasu by poćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.