HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



niedziela, 20 kwietnia 2014

Happy Easter




Kochani
Happy  Easter
Pamiętajcie o rodzinie ,
jest bezcenna ,
a TYM którzy o tym zapomnieli 
jutro jest 
lany poniedziałek 
wszystkie chwyty dozwolone .

Do dzieła 
* lejemy wodę *










KISSSS

za życzenia i wizyty .

To jak jutro jesteśmy dziećmi , bawimy się ?





                                                balerinka


PS.
Agnieszko kiedy przyjechałaś i do kiedy jesteś ?





11 komentarzy:

  1. Jestem w pracy do rana , jak jutro przyjde po ósmej do domu wszyscy będą jeszcze zaspani...juz ja ich mokro obudzę,ha,ha,pozdrawiam jeszcze światecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja już widzę miny domowników i ich krzyki hihi - POWODZENIA !!!!!!!!
      Uściski

      Usuń
  2. Wzajemnie - kissss
    PS.
    Agnieszko do kiedy jesteś i gdzie ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzajemnie
    Uściski dla całej rodzinki ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! :) Dla Ciebie również życzę miłego, rodzinnego, słonecznego świątecznego czasu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Radosnych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego życzę….

    OdpowiedzUsuń
  6. Radosnych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego życzę….

    OdpowiedzUsuń
  7. oberwałam dziś z psikacza dla kota, tyle że z gwinta... było mokro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana wodna wojna była jak nic...buziaki

    OdpowiedzUsuń

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.