HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



sobota, 27 kwietnia 2013

WINNERS IS ;)





WINNERS IS  ;)







 WIEM, CZEKACIE na wyniki, aby nie przedłużać,
    mam nadzieję że moja maszyna losująca WAM się spodoba ;)


                           




              BRANSOLETKI WYGRAŁY,
                  a raczej zostały wylosowane ;)



                PIERWSZA  klik



                    DRUGA  klik



                                                                  Gratulacje poproszę o adresy ;)





         MASZYNA LOSUJĄCA  ;)


                      Dłoń  mojej KAROLINY  ;)







    DRUGIE LOSOWANIE, 
 wczoraj chciałam dobrze ale jak to zawsze bywa coś się zawali, nikt nie chciał zostawić komentarza a odsłony mojej strony rosły,dlatego też postanowiłam a raczej moje dzieci aby wylosować szczęśliwe osoby z tych wszystkich którzy wczoraj zostawili komentarz, mam nadzieję że nikogo tym nie skrzywdzę - wybaczcie.




                                                  DOSTAJE *ciasteczko* ;)






                                             DOSTAJE *ciasteczko* ;)





                                              DOSTAJE *ciasteczko* ;)







                    DOSTAJE *ciasteczko*






    KOCHANE  poproszę o adresy mam nadzieję że nic nie pokręcę i przesyłki dotrą tam gdzie trzeba.

   WSZYSTKIM dziękuje za życzenia i tyle ciepłych słów, czasami ich potrzebujemy a w dniu urodzin wiemy że o nas pamiętają. Jeszcze raz dziękuje. Wczoraj trochę się u mnie działo 

np. to



     i    to,  z tego jestem najbardziej zadowolona ;)



        Muszę jeszcze nadrobić zaległości i Was odwiedzić, wysłać  wzór poduszki, ale to za chwilkę. Teraz

     Witam u siebie nowych gości ;) zapraszam częściej ;)


To adresy ich blogów, zapraszam do nich .


Mam nadzieję że Was nie zamęczyła i nikogo nie skrzywdziłam LOSOWANIEM. Pozdrawiam balerinka





PS.  FOGGIA poproszę o adres wiem że jesteś na diecie ale mam *ciasteczka* ;)



10 komentarzy:

  1. Ach jaki piękny bukiet dostałaś :D spacerek po plaży- to widać że cudownie dzień spędziłaś :D ... mmmmm.... mam nadzieje że i mi niedługo uda się wyjechać nad może choć na kilka dni :) a dziewczynom gratuluje wygranych :***

    OdpowiedzUsuń
  2. o rety kochana ale mi przyjemność sprawiłaś...dziękuję bardzo i pozdrawiam:-)a urodziny widzę udane:-)adresik mój masz więc czekam na cudeńka:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. yyyy... nie mogę uwierzyć!!! Wygrałam?!! i te bransoleteczki i konewkę?! Ale sprawiłaś mi nieziemską radość!!!
    Bardzo dziękuję za zabawę i szczęśliwą dla mnie "maszynę losującą". Gratuluję pozostałym zwycięzcom! A Tobie życzę wszystkiego dobrego. Samych szczęśliwych chwil :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ! Cudnie , bardzo się cieszę z wygranej i pozdrawiam maszynę losującą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niemożliwe!! Ale mi się udało.Cieszę sie bardzo. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam coś takiego w komentarzach

      balerinaszydełkowanie26 kwietnia 2013 10:08
      Wiecie co Sama jutro wylosuje osoby które WYGRAJĄ,
      Z WSZYSTKICH TU DZIŚ ZAPISANYCH - TAK BĘDZIE SPRAWIEDLIWIE :D
      JUTRO POST O 10 DO ZOBACZENIA :D

      Jest mi przykro że tego nie czytałaś, a jeszcze bardziej że użyłaś takich słów .

      Usuń
  7. Tutki bardziej lubię niż schematy,super cieszę się:)p.s.przykry był ten komentarz ani n.wszyscy widzieli o zmianie i tak było lepiej:)dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za zabawę:)
    Dziękuję za ciasteczka.To bardzo miła wiadomość po tak trudnym dniu.
    Chyba zacznę lubić poniedziałki.
    Zaraz podeślę namiary:)
    Cudne kwiaty,ale zazdroszczę spaceru:)
    Zapraszam na moje candy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.