HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



poniedziałek, 4 marca 2013

WIOSNA - KWIAT



*  WIOSNA ,

WIOSNA ACH TO TY ...*

kto tego nie śpiewał , lub nucił  :)









    Od Anielskie sekrety dostałam  -   notes i woreczek zapachowy

(już nie pamiętam kiedy to było, czas tak szybko umyka) .

Postanowiłam je ożywić tak wiosennie , tym sposobem powstały kwiatki ;)







            W środku jest szlifowany koralik , odbija promyki słońca









                          To chyba ja :)




                          Czasami mały dodatek a tak wielka zmiana,

tak jak z nami kobietami Wiosna = Fryzjer ,

 jesteśmy wtedy takie pogodne i szczęśliwe :)


                       Pozdrowienia z promykami słońca przesyłam do Was



                                                                                            balerinka




3 komentarze:

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.