HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



piątek, 15 czerwca 2012

WYMIANKA u PANDZIOSZKI

W kwietniu, czyli jakiś czas temu zapisałam się do wymianki u http://artysto-tworz-nie-gadaj.blogspot.com/ ,
przepiękne maszyny losujące losowały i tym sposobem miałam dostać prezent od
http://anielskie-sekrety.blogspot.com/
a ja robiłam prezent dla
http://malowanyogrod.blogspot.com/.


Moje słodkości powędrowały już na początku majówki do "malowanego ogrodu" i jakie było moje zaskoczenie kiedy zobaczyłam przesyłkę do mnie, od krakowianki mieszkającej nieopodal mnie w Gdańsku, zerknijcie na Jej prace ;)))

Taka paczucha zawitała u mnie ;))



to znalazłam w środku, cieszcie oczy tak jak ja ;))

nici brązowe i kolczyki koloru "błękitnego"

herbatka i cukieraski



Woreczek różany - jaki zapach ;))

Notes na zapiski i lawędowy świecznik (czytasz w myślach) :)))



Karteczka ;)))





A tak zaglądali do przesyłki yoreczki i KARO ;)))




POZDRAWIAM wszystkich , dziś świeci słoneczko ,

miłego słonecznego dnia ;))))




3 komentarze:

  1. To takie miłe gdy my kobiety robimy sobie takie cudne niespodzianki. Gratuluję bo sliczne rzeczy otrzymałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że jesteś zadowolona i że prezenciki Ci się podobają.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.