HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



wtorek, 18 czerwca 2013

WYMIANKA Z BARBARĄ




                      WYMIANKA w Klubie Twórczych Mam
   

              na DZIEŃ DZIECKA
(wiem że sporo czasu minęło, ale dziś mam chwilkę na pisanie)


Ja wysyłałam prezent dla dzieci BARBARY -  a ona robiła prezent dla mnie,
co ja piszę dla naszych DZIECI ;)))



       WYSŁAŁAM dla chłopaków

  
 dla  WOJTKA
który miał urodzinki w tym czasie




dla  MARCINA




   a   to mały drobiazg dla Barbary
         - kto nie kocha prezentów - chusteczka




                     Moja KAROLINA dostała
(zdjęcie z bloga Barbary ponieważ moje pociechy tak szybko skonfiskowały przesyłkę, że nie dałam rady zrobić fotek- wiem że lala pięć dni w tygodniu chodzi do szkoły a dwa dni w tygodniu uczestniczy w nauce gry na pianinie - były jeszcze podobno żelki tylko ich nie widziałam  u mnie mieszkają same łasuchy hihi) 



Wymianki to frajda nie tylko dla NAS 
ale też dla naszych domowników
DZIĘKUJĘ  BASIU
za wspaniałą niespodziankę
dla moich dzieci i dla mnie :))





możecie głosować na słodkie pracę,
jeśli moja Wam się spodoba będzie mi bardzo miło ;))


                                                     

                        Życzę szalonej środy, to środek tygodnia później już blisko do piątku.
                Kto podróżuje niech zadba o klimę-tylko nie przesadzajcie z temperaturą-dbajcie o siebie ;))





                                                                               balerinka







                                                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.