HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



środa, 6 sierpnia 2014

Crochet SUMMER




Crochet  summer


Lato rządzi się swoimi prawami ,
możemy więcej , mocniej , wyżej ...
...  odsłonić ;))


Sukienka na plażę
w kolorze  bardzo modnym
* cytrynowym *










                     Jaki kolor gości u WAS tego lata ?


                           *          *        *
                

                           Uściski przesyłam



                                do balerink




14 komentarzy:

  1. pokaż całość na modelce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modelka to ja, a sukienka w Danii już jest :(
      Coś wymyślę - kissssss

      Usuń
  2. Z pewnością kusząca ta cytrynka:-) tak dużo odsłania:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak , co nieco pokazuje :D
    Jak to mężczyźni mówią *piękne widoki*
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie kolory co roku prawie bez zmian ;) choć od jakiegoś czasu staram sie wprowadzić wiecej pozytywnych jasnych barw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusząca cytrynka, urocza :) U mnie króluje mięta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudo :)
    u mnie królują pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna sukienka i cudna opalenizna...u mnie królują turkusy hehe i marine :-)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Do opalonej ręki jak znalazł:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie błękity, biele i szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To Karpacz, pewnie byłaś. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam. Aneta

    OdpowiedzUsuń

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.