HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



czwartek, 5 września 2013

WYMIANKI



Duża ilość zdjęć i WYMIANKI
z pomocą fotografa KARO


WYMIANKA LETNIA





                   WYSŁAŁAM  DO  KLIK







DOSTAŁAM OD KLIK






                       






                                                        WYMIANKA z OWADEM
           KLIK



WYSŁAŁAM do KLIK








DOSTAŁAM OD KLIK
   Zdjęcie serwetki z bloga Magdy 

Były jeszcze słodycze, tylko ktoś je zjadł ;))






 A że wczoraj miałam z M małą rocznicę
i dostałam takie kwiatki ;))


A ten dla WAS że jesteście ;)))
Jak by tu M zaglądał to nic mu nie mówcie hihi







Mam nadzieję że Was nie zamęczyłam ilością zdjęć.
Do następnego, kliknięcia.
Diana napisz jaki kolor chcesz? Balerinek?





                               balerinka


PS.
Wczoraj powinnam się cieszyć i bawić, ale tak nie było - życie :(
Pokaże WAM zdobycz sobotnią KARO
Znacie?
Takie i WAM życzę uśmiechu ;)))
Kto marzy ten ma.......

                               









13 komentarzy:

  1. No no ...piękny uśmiech na ostatnim zdjęciu :) ale kto by się nie uśmiechał , kiedy marzenia się spełniają :) Wspaniałe wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe wymianki! Obdarowałyście się fajnymi rzeczami! Szydełkowy motylek jest cudny! Serwetka z motylkami od Magdy jest śliczna,!
    Karo na zdjęciu jest taka szczęśliwa, ale nie dziwię się :)))
    Dziękuję za kwiatka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. tworzysz cudne przedmioty!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wymianki ale biżuterię robisz widzę no no no ...piękne kwiaty ale niedobrze,że coś radość zepsuło:-(
    A Karo widzę w siódmym niebie:-)super...buziaki posyłam
    P.S.zajrzyj do mnie:-))))

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam wymianki Wasze owocne :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne wymianki :) A mnie najbardziej urzekła serweta, jaką otrzymałaś - super.

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe serca obdarowujących i obdarowanych Balerinko:)
    super:)
    Karo szczęściara!! tak trzymać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej!
    To gratulacje z okazji rocznicy, życzę jeszcze wielu szczęśliwych rocznic :)
    Fajnie, że chociaż dziecko szczęśliwe skoro Ty nie mogłaś się cieszyć.
    Co do pożeracza słodyczy to chyba trzeba nowe podesłać i zastawić na pożeracza pułapkę ;)
    Trzymaj się, jeśli jest źle to teraz już tylko może być lepiej :D
    Pozdrawiam - Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Приветики*)

    С желанием буду заглядывать в такой уютный блогодомик,всегда рада новым друзьям*)))
    Хорошего дня!
    ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Napracowalas sie, ale jest warto! Sama uwielbiam dawac, ale jak narazie balam sie wymianek ,ze nie sprostam, teraz sie zapisalam i zobaczymy jak pojdzie. Twoje wymianki widac , ze bardzo udane.
    Pozdrawiam
    Ps. Zapytalas sie gdzie w Polsce wypoczywam - Pomorze!
    Pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedaleko Starogardu gd, wies sie nazywa - Borzechowo

      Usuń
    2. Kawal drogi z Miastka , ale zapraszam:)

      Usuń

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.