HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



piątek, 28 marca 2014

Friday evening - Crochet


Friday evening

Jak Wam minął wieczór?
Czy były plany?
A może pracujecie i nie wiecie że jest pięknie dziś?

A może tak jak ja - crochet?
Nowa włóczka i ...


 Ja - ciachałam ?
Nie widziałam końca , ile można ciąć ,
och reszta jutro .
Bo mieszkanie wygląda jak po wybuchu bomby ^_'



    Rankiem kiedy tylko słoneczko zerknęło do okna balerinka popędziła do kuchni , zakasała rękawki , przewiązała fartuszek i powstał TORT dla najstarszego Żurawia (ojć ale zabrzmiało). Miał być czekoladowy a wyszedł z dodatkiem czekolady :)  
Bracie szkoda że Cię nie było - do następnego razu. Pakuj tą rodzinkę w auto i przyjeżdżaj, czas tak szybko mija, nic tego nie zmieni, miejmy jakieś wspomnienia, gdy przyjdą do nas te lata ;))))
 


                             


Smacznego :0)





                  A to słodkości dla WAS klik
         Nie tuczące , cudowne do każdej diety. 
  Niech Święta będą kolorowe i zajączkowe








                                    balerinka




11 komentarzy:

  1. Mi kochana dzień upłynął na szyciu i ubieraniu lalek:-)dziś mam nadzieję na słoneczko i długi spacer:-)a co do ciachania to co Ty tyle cięłaś tej włóczki:-)tort super mniam i masz rację z tym czasem i wspomnieniami:-)buziole ogromniaste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czas mija i jak chcemy go zwolnić to on jeszcze szybciej umyka :))
      U mnie dziś *lato* temperatura rośnie i rośnie, będzie piękny dzień - miłego spacerowania .
      Robię chustę i trzeba ciachać , pokaże jak tylko zrobię zdjęcie.
      Uściski dla WAS - kisssssssss

      Usuń
  2. Troszkę mnie nie było, a tu taaakie zmiany:) pozytywnie i pięknie:) tort wyszedł wspaniale! jestem ciekawa co będzie z tego ciachania:)??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze że jesteś -kissss
      Tort był smaczny :)
      A z ciachania będzie ..... , już wkrótce zdjęcia.
      Uściski :***

      Usuń
  3. Tort ci wyszedł rewelacyjny. Ja po malowaniu jaj mam trochę dosyć ręcznych robótek tak więc dzisiaj zmiatam na rower:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;**
      Jak tam przejażdżka ? Pogoda jest och i ach , tylko korzystać :)) i ładować akumulatory do dalszych robótek i malowania :)))

      Usuń
  4. Aja do południa mieszałam w garach -musialam zrobić obiad na dwa sni a teraz siedzę w pracy,do jutra do 15,00. Ludzi juz nie ma więc zaglądam co u Was:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co gotowałaś ?
      Gdzie pracujesz ?
      Ja na całe szczęście mam wolne niedziele i niech tak zostanie jak najdłużej - jupiiii
      Uściski

      Usuń
  5. Tort fantastyczny:)Ja piątkowy wieczór spędziłam leniwie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w piątek się działo ,
      na zakończenie dnia sadziłam żywopłot :))
      Uścisk

      Usuń
  6. Tort wypas , ale króliczki są lepsze ... jako ozdoba , a Twoje są wyjątkowo słodkie :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.