HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



wtorek, 2 grudnia 2014

Kalendarz ADWENTOWY



Kalendarz   ADWENTowy

To nic innego jak odliczanie do magicznej daty 
            *   24  GRUDNIA  *

Macie KALENDARZ ?  Skarpetę na słodkości ?
     Kupujecie ,  a może  robicie  ?
Wiem zapomnieliście  ;)  Bo dbacie o figurę przed Świętami .
      A tak na poważnie to - JAKIE MACIE POSTANOWIENIA PRZEDŚWIĄTECZNE  ?








Moje jedno postanowienie to - zrobić 2 NIESPODZIEWAJKI .

Jedna już powinna być w tych drzwiach KLIK
A wygląda tak :)  
Nie mogło zabraknąć niespodzianki dla syna - SŁODKOŚCI na każdy dzień Adwentu ;)







          Mimo że mnie ostatnio tu mało , to WY  JESTEŚCIE


                                                            kisssssssss


                                                      *     balerinka   *










12 komentarzy:

  1. U nas kalendarz to rzecz święta:) Mimo, że nasze dzieci są juz całkiem duże, to co roku dopominają się zeby był- koniecznie ze słodyczkami:))
    Uściski Kochana!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dzieci rosną , a MY nadal młodzi ;))
      Dzięki że piszesz , wiem że nas ostatnio mało - uściski i działamy Święta tuż , tuż ;))

      Usuń
  2. ja w tym roku nie robię kalendarza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój zrobiony przez Karo , ja dorobiłam skarpetę i parę tasiemek .
      Może za rok Ci się uda ? ;))

      Usuń
  3. U mnie kalendarza nie ma, z reszta jak byłam dzieckiem i dostawałam taki z czekoladkami, to nigdy nie mogłam dotrawac do końca ;) łasuch ze mnie i tyle :) Jeśli zdjęcie przedstawia niespodziewajke , to ja baaaardzo zazdraszczam , oj bardzo bardzo :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zdjęcie przedstawia niespodziewajkę .
      To może uchylę rąbka tajemnicy , kolor czerwony zagości w candy już 6 grudnia ;))
      A z tym kalendarzem to mamy tak samo , teraz ćwiczę aby wszystkich nie zjeść jednego dnia .

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Uściski od Ciotki dla Emilki ;))
      Widziałam - ma nowe wdzianko .
      Fajnie że jesteście

      Usuń
  5. kochana dobrze ,że się odzywasz bo zaczynałam się martwić....u nas kalendarza nie ma:-(brak czasu a co do postanowień to najważniejsze zrobić niespodziewajkę:-) buziaki dla Karo i dla Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za buziaki ;))
      Jak tam w sklepie ?
      Uściski od nas - kisssssssss

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Szkoda , wiem że to fajna sprawa tak rankiem zerknąć *co paczuszka ma dla nas*
      Ewo może w przyszłym roku zrobimy go dużo wcześniej hihi tylko u nas z tym czasem , to sama wiesz jak jest , doba nie chce być dłuższa ;)))))

      Usuń

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.