HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



wtorek, 11 listopada 2014

CROCHET - BREAKFAST


BREAKFAST


Śniadanie ,
  najważniejszy posiłek dnia ?
          Jedni go jedzą , inni zabierają w dłoń do pracy ,
                     a Ci pozostali zapominają o nim  ... ?







Cieszymy się nim , kiedy mamy chwilę wolnego ,
 możemy wtedy poszaleć . Nie tylko smakowo , ale też wizualnie .
 Bo nie tylko smakiem człowiek żyje , jest wzrokowcem i je też oczyma ;))





Najlepiej smakuje zrobione przez MĘŻA, ŻONĘ, DZIECKO... mniam ...







Po śniadaniu 
              SZYDEŁKO +  WŁÓCZKA = BABY czapka






Czapka zrobiona dla MARYSI 
A długi warkocz z pomponem to taki dodatek aby miała zabawkę .








KISSSSSS



***  balerinka  ***







13 komentarzy:

  1. Emilka je śniadanie około 1 h :D ja w takim czasie zjadłabym wszystkie posiłki hihi ale dla nas ważny posiłek i jemy

    czapeczka super

    buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wspólne posiłki. Tu w Italii mam ten komfort, że możemy je współnie celebrować każdego dnia ale i tak te weekendowe są najfajniejsze, bo przygotowuje je mój mąż:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko u Ciebie nie dość że pogoda bajka to jeszcze masz kucharza w weekend ;))
      Uściski
      Ps
      Dzięki za spacer w górach

      Usuń
  3. Fajna czapeczka w pięknym kolorze...pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czapeczka ma coś w sobie i już ruszyła lawina zamówień ;))
      Uściski

      Usuń
  4. Takie śniadanie jak najbardziej... :)) U mnie różnie to bywa :) A szydełkowe wytwoty urocze!

    OdpowiedzUsuń
  5. no i oczywiście się na śniadanie spóźniłam ale jest cudne i smakowicie wygląda:-) czapeczka urocza
    ściskam Was i ślę buziaki i zmykam do szycia bo gorączka przedświąteczna już u mnie trwa:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, najlepiej smakuje te zrobione przez kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm... a ja jestem w czwartej grupie - tych, co na śniadanie pija kawę ;) Nie pamiętam już, kiedy zjadłam "regularne" śniadanie ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapusia super:) Czasem potrzeba takich chwil spokoju i bycia razem, a śniadanie to świetna do tego okazja aby miło zacząć dzień:)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.