HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



sobota, 1 listopada 2014

HAPPY HALLOWEEN


HAPPY  HALLOWEEN

To tak naprawdę , zabawa dla dzieci ,
                       * cukierek albo psikus *
















Za naszych czasów było lanie wosku na cmentarzu tzw.rękawiczki , kto tam wtedy słyszał o tym aby chodzić od drzwi do drzwi i zbierać cukierki.
 Właśnie, wtedy to były cukierki , smakowały tak jakoś inaczej a teraz to jak się wchodzi do sklepu to się zastanawiamy KTÓRE i ILE ?



A tu zdjęcie *małej czarownicy*




i jej dyni .




I jeszcze jedno zdjęcie dla tych co zapomnieli że są jeszcze miejsca na ziemi , właśnie takie . Ktoś myśli o innych ;))








                                   ***  balerinka  ***







8 komentarzy:

  1. Wczoraj pod drzwiami mojej córki to były delegacje pt" cukierek,albo psiukus" …nie było widać końca:)))
    Za moich czasów nic nie było w ten dzień, albo nie paimiętam…ale cóż… mamy nową modę i nie sądzę, żeby to uległo zmianie:))
    Pozdrawiam ciepło Balerinko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto był odźwiernym ?
      Jak tam walizka zaparkowała już w domku ?
      Dziękuję za pozdrowienia , wiesz takie rzeczy bardzo cieszą - kissssssss - wzajemnie ;))

      Usuń
  2. świetna dynia :) i czarownica oczywiście tez :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      A ile dziś się nasłuchałam że pokazałam *czarownicę* , chyba zapominam że dzieci tak szybko rosną .

      Usuń
  3. cudna dynia :) a czarownica jaka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;))
      Mała inspiracja od Ciebie na czarownicę - kisssssss

      Usuń
  4. Happy??? myslę, że oswajanie ze światem magii nie jest dobre dla nikogo. Te straszące maski...nie, to nie dla mnie. Jakoś bliżej mi do chrześcijańskich tradycji.Pozdrawiam pieknie

    OdpowiedzUsuń
  5. a do mnie żaden dzieciaczek nie zajrzałi w sumie dobrze bo jak się tak zastanowie to jako,że ograniczam słodycze cukierków u nas brak..
    fajna ta dynia,ciekawy motyw córka wycieła :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.