HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



wtorek, 28 października 2014

CREATIV BLOG TOUR


CREATIV   BLOG   TOUR
rozszalał się i zapukał do moich drzwi .






 Do zabawy , skusiła mnie  , LUDWIKA  ;))
Jest osobą przed którą druty nie mają tajemnic . Jej chusty w nie jednej z nas wzbudziły ochy i achy , są wspaniałe . Do tego te wszystkie kolory . Jedna piękniejsza od drugiej .





Ludwika robi wspaniałe bransoletki , kolczyki , wisiory .
Mi ostatnio wpadł w oko ten . Jest idealny , kolorowy i energetyczny .





Odpowiadam na pytania


NAD CZYM OBECNIE PRACUJE ?

Hmmm , wyciągnęłam druty i zdradziłam szydełka ,ale tylko na moment , zaraz do nich wracam . Szykuje dla WAS małe DIY Świąteczne i do tego będą potrzebne szydełka ;))










CZYM MOJA PRACA RÓŻNI SIĘ OD INNYCH ?

Czym ? 
Chwilka muszę pomyśleć .  Na pewno tym , że jestem wzrokowcem i rzadko korzystam z wzorów . Chyba że ktoś przyniesie wzór i powie *POTRZEBUJE  TEJ SERWETKI ...*  Jestem typem kobiety która kocha mieć coś innego niż wszyscy i dla tego szukam (dziergam) .
 Nie wszystko trafia na karty bloga , jest tego tyle że czasami nie nadążam  ;)
Głowa moja kryje tyle projektów , często poświęcam noc na szydełkowe uniesienia i rankiem na klamce od drzwi Karo wisi TORBA na wycieczkę .


DLACZEGO PISZĘ BLOGA O TYM CO ROBIĘ I TWORZĘ ?

Dlaczego ?
Dla WAS ,
 bez WAS nie było by mnie .
Dla komentarzy ,
 dla nie przespanych nocy ,
dla chwili kiedy 
np. Kalinka napisze pierwszy raz do mnie i poczuję jak bym  ją znała od zawsze ,
np. wydziergam dla Piecyka wspaniałe wieszaki ,
np. rozrysuje wzór bombki choinkowej ....




JAK ODBYWA SIĘ PROCES TWORZENIA ?

Tworzenie ?
To chwila , jest momentem lub chodzi za nami tygodniami .
Rysunki , później rozrysowywanie ,  przeliczenie czy na pewno starczy włóczki czy aby to ten kolor . I gdy już myślę że to TO wtedy w oka mgnieniu powstaje całkiem coś innego i myślę * kiedy i jak a ja to mam tu i teraz* - TEŻ TAK MACIE?



Ludwiko - DZIĘKUJĘ - za to że mogłam tyle się dowiedzieć , bo wcale nie jest tak łatwo pisać o sobie . 
Było warto - kissssssssss





                           ***   balerinka  ***




11 komentarzy:

  1. Fajne podsumowanie i takie trochę wzruszające...
    Jeszcze chyba nie pisałam, że bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz że z tymi zdjęciami to czasami trzy światy, już mam pstryknąć a tu w kadry wpada York lub *dziecko* ;)
      Dzięki

      Usuń
  2. Tak, własnie tak zaczarowało mnie od pierwszej wizyty u Ciebie, taka BALERINKA - prima balerina. Leciutko, na palcach, zakręci, zawiruje, narysuje i pędzi dalej tworzyć.Też kocham nie tak jak "wszyscy'(cokolwiek to znaczy).Hm, czyż to nie jest artyzm?Pozdrawiam serdecznie, Cieszę sie, że chciałaś nieco więcej pokazać Siebie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się zarumieniłam ,
      warto było - uściski i do następnego kliknięcia (napisania) .

      Usuń
  3. o na drutach coś dziergasz?pięknie to napisałaś...buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , postanowiłam połączyć szydełko + druty = HAPPY
      Uściski dla WAS - kisssss

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewo ;)
      Widziałam u Ciebie fajne męskie poduchy , Ty szyjesz ja dziergam .

      Usuń
  5. Wiesz...bardzo podobają mi się Twoje odpowiedzi...wzruszające.Jesteś cudną osobą!!!Bardzo się cieszę,że Cię poznałam!!!I mogę zaglądać do Twojego świata.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zaproszenie i za wizytę ,
    zapraszam częściej jeśli masz ochotę.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.