HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



środa, 22 października 2014

Little black lady

Mała czarna dama
       black lady
              little black  ...

Przedstawiam  *little black lady*
Mam nadzieję że się spodoba ,
    i będzie inspiracją dla nie jednej z WAS ;))




Pamiętajcie , że nie zawsze to co wydaje nam się *nie do zrobienia* , wcale takie nie jest . Musicie zebrać się w sobie i zmierzyć się z tym . Bez względu na wynik , zawsze będziecie mądrzejsi o doświadczenia . Och i jeszcze (najważniejsze) jak Wam nie wychodzi to nie jest powód aby nie iść do przodu - DZIAŁAJCIE 



A zdjęcie *moje* ,
wiem nie najlepszej jakości ,
samemu - sobie - pstryknąć fotkę - wyzwanie .
Mimo wszystko popatrzcie - tak się bawiłam - co tam zrobiłam .
Miłego oglądania - kisssssss






                         wpis 300 - jupiiiiii
                               kisssssssssss



                            *   balerinka   *





12 komentarzy:

  1. Brawo!!! I ja też juz w zyciu do tego doszłam. Nie wolno sie poddawać

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna :) w ogóle jak tu jasno! dawno mnie nie było!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - wpadaj kiedy masz ochotę.
      Jasno? Taka mała zmiana ;-)

      Usuń
  3. Piękne słowa.Dla mnie bardzo ważne!!!Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana , myślę , że nie jednej osobie teraz potrzebne są te słowa .
      Wzajemnie - uściski - buziaki ;))))

      Usuń
  4. wyczarowałaś prawdziwe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A napiszę Ci (a co tam) że widzicie tylko jedną , w moim domku jest ich parę , chyba czas pokazać je (światu) WAM ;))

      Usuń
  5. Zgadzam się, ważne, by się nie poddawać, szukać rozwiązań, sposobów i przezywać radość szukania i radość osiągniecia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana nie wiem co się dzieję ale piszę już trzeci raz komentarz nie przychodzą do Ciebie? Torba cudowna...i prześlij proszę trochę optymizmu bo jakoś tak....torba cudna i Ty:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana teraz wszystko powinno być okey ,
      wczoraj wieczorem zostało wszystko naprawione ,
      jak coś to pisz na @ :D
      Uściski

      Usuń

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.