HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



niedziela, 12 października 2014

SUN - day

  SUN  -  day

                   SUNDAY

    Słoneczny dzień -  NIEDZIELA  - jesień .

Czekacie na torebKLIK,
    dajcie mi jeszcze chwilkę ,
             mam nadzieję że się spodoba ,
  wystąpi w 300 postcie - mała czarna dama.

Ostatnio postanowiłam kupić białą herbatę i wypić ją razem z AL . W mojej magicznej miejscowości po prostu jej nie ma , a jak widzę minę sprzedawczyń (bezcenne) to mam ...  ;))
Kupiłam małą niebieską puszkę - nie tylko dla koloru ale też dla nowych smaków - tylko czy nie wyląduje w koszu hihi , oczywiście puszka zostanie . Smakuje jak powiew lata z dodatkiem chabrów .








Witam nowych obserwatorów , jest mi niezmiernie miło , że jest nas coraz więcej i chcecie tu zaglądać - czytać - zostawiać komentarze .






I najważniejsze 
    dziękujemy  za  życzenia  i  uściski







                                                               ***     balerinka     ***




7 komentarzy:

  1. Uwielbiam biała herbatkę …. :)))
    Miłego wieczoru Balerinko:))) kissss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie Al ;)))
      A tak chciałam ją wypić wirtualnie z Tobą , ale wiem że jutro będzie już u mnie , tak więc - do zobaczenia - kisssssss

      Usuń
  2. Fajnie prowadzony blog, ładne zdjęcia i ciekawe pomysły :). Zapraszam do jego bezpłatnej promocji na mojej platformie (rejestracja zajmuję chwilę)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię białą - ale od wielkiego świeta. Cena jednak zaporowa. A na torbę oczywiście czekam z ciekawoscią wielką.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam,że mój blog jest chwilowo niedostępny, odezwę się po zmianach,pozdrawiam serdecznie,Yolanda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podaje adres yolanda-art.blogspot.com, spr czy działa :-))))))))

      Usuń
    2. jak by co to zmieniłam tez nick,pozdrawiam, Yolanda

      Usuń

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.