HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



sobota, 27 września 2014

SHOPPING BAG



                               SHOPPING  BAG  

taszka  , torba  ,  siatka  , worek   .....




Jest w trakcie dziergania ,
kolor ?
CZARNY
Rączki będą , ale to pokażę na zdjęciach,
wszystko powoli ,
Zobaczymy czy się spodoba .





              Sukienka pisałam o niej tu KLIK
Nie mam całości , znalazłam dziewczynki tylko takie zdjęcia ,
mam nadzieję że coś widać , miłego oglądania .
 














Sukienkę zgarnęła TA osóbka
buziaki gwiazdko - tęsknię i przyjeżdżaj na kawkę




Tort z ostatniego posta ,
robiłam sama ,
kocham słodkości 
i cieszę się że WAM się spodobał ,
szkoda tylko że nie było WAS z nami ,
ale jak będziecie w pobliżu to zapraszam .
Karo będzie zadowolona 
a balerinka zrobi kawkę i małe co nie co ...


kisssssssss


*     balerinka  *





15 komentarzy:

  1. Balerina znwu robi jakies cudenko :))) ach … zdolna dziewczyna z Ciebie :)))
    Na zdjęciu piekne dziewczyny … :))
    Miłego dnia :))) kisssss Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Al DZIĘKI :D
      A zdjęcie to taki , sama wiesz jak jest jak nie ma , no wiesz ....
      Słoneczko jest , czego chcieć więcej ^_~

      Usuń
  2. …. ja jak zawsze musiałam zrobić wpis z literówką… :) bardzo przepraszam…to moje ADHD … nie ja :)) kissss Balerinko:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba na pewno bedzie Piekna :)))) A sukienka jest Boooska !!! :) Milego weekendu Ci Zycze !!! :) I Zapraszam Cie Serdecznie na moje szybkie Kocie Candy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy się spodoba .
      Wzajemnie ;-)
      Dzięki za zaproszenie
      Uściski

      Usuń
  4. Torba zapowiada się obiecująco. Sukienka świetna. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka , och pokazuje co nie co hihi
      Na plażę i ....
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. nie mogę się doczekać zobaczyć gotową ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. same cudeńka u Ciebie Balerinko!! pozdrawiam pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądając Twoje prace jestem pod wielkim wrażeniem.
    Sama chciałabym potrafić zmajstrować chociaż chusteczkę...
    Jedyne co mi się troszkę nie podoba, to czcionka posta.
    Oczywiście obserwuję. ;)

    Jeśli mogę, zostawiam LINK do siebie.
    http://pani-lecter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka niesamowita!!!Ale musiała się miła osóbka cieszyć:)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.