HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



piątek, 15 lutego 2013

KOŁNIERZYK

                         


                     Dziś tak na szybko ,

                          KOŁNIERZYK 



niektórzy mówią , że nie są zwolennikami lub nie przepadają za nim ,

                   chyba coś w tym jest , 

      tylko dlaczego najczęściej go oglądamy i wzdychamy do niego ;)

                  Wspomnienia lub tęsknota za tym co było ?

         zawsze może wrócić , wszystko zależy od NAS samych .



                            Nici MAXI kolor ciepły beż















Zrobiłam jeszcze broszkę 



 MAGDZIK posiada taką - tylko z pięknym kwiatem ;)
Zawsze  możecie do Niej *zawitać*






                                    Wspomnienia walentynkowe

                                                ciasteczka pieczone przez Monikę i jej córkę








                                   Były , bo to wspomnienia  , wyśmienite :)




                                   Dziękuje za ciepłe słowa i odwiedziny

                                    


                                                                                        balerinka







7 komentarzy:

  1. kołnierzyki pamiętam z przedszkola :) mama mi szyłą do sukienek :) teraz faktycznie jakos tak popatrzeć miło ale nosić się nie nosi

    OdpowiedzUsuń
  2. Kołnierzyki pamiętam miałam takie odpinane :) Ale taraz bardziej do nich wzdycham niż kiedyś ...no i od jakiegoś czasu chodzi za mną taki kołnierzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobają te kołnierzyki ale sama na razie żadnego nie posiadam xD

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie można kupić taki kołnierzyk?? jest piękny:)
    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u Em

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak potrzebujesz to pisz ;)
      Zawsze mogę wydziergać dla Ciebie

      Usuń
  5. Miałam kiedyś podobny przy fartuszku szkolnym...Ewa:)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.