HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



środa, 6 lutego 2013

SKRZYNKI z warzywniaka - tutorial



                 Kto nie był na zakupach i nie widział skrzynek drewnianych po OWOCACH.

Moje są po mandarynkach, zależało mi aby były wyższe, Wy możecie użyć różnych.


Potrzebujemy  ;  SKRZYNKĘ

                          MATERIAŁ

                          WYKŁADZINĘ PCV  (gumolit)

                          TAŚMĘ  DWUSTRONNĄ

                          i  NOŻYCZKI , PISTOLET z zszywkami

                          i nie zapomnijmy o MASZYNIE do szycia

                                          Ja potrzebowałam jeszcze pomocy J ,
                                              wbrew wszelkim pozą lubią nam pomagać :)




        Moja skrzynka , już jest docięta nie ma boków  (rączek),
                                                 musi być równa.

 
             
             Docinamy wykładzinę ,  do środka , pamiętajmy o bokach , strzałka :)






            Teraz spód skrzynki , mocujemy za pomocą *pistoletu*, strzałka :)






              Wycinamy materiał , czerwone strzałki to boki,
                                              czarne linie to boki skrzynki,
            ja przeszyłam materiał w tym miejscu aby boki były silniejsze - WAŻNE !!




                      Tak prezentują się SKRZYNKI w nowej szacie  :)
                             
                                      Zamieszkają u Karo w pokoju  :)
                                                będą gościć skarpetki i .....





                         To  tani sposób na nowy pojemnik,
                     
                                 ja z chęcią wcisnęła bym  w niego włóczki

                        a Wy do czego byście go użyły  ?

 

            Zapraszam na CANDY do 08.02.2013r




                                                 balerinka





7 komentarzy:

  1. dziękuję za odwiedzinki u mnie.skrzynki super ,my potrzebujemy takie na zabawki-klamociki.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym tam włożyła stertę już gotowych serwetek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł :) ja bym powkładałą pewnie moje decupagowe klamoty i inne materiały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o super ja to pomyslałam ze robisz skrzyneczki na kwiatuszki pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł, ja bym chyba zabawki Ali poskładała do takich, ewentualnie zioła na taras, dostałam serduszka są przepiękne na żywo o wiele śliczniejsze

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł...ja miałabym na przydasie szyciowe:-)
    serduszka wczoraj przyszły...śliczne są bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.