HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



środa, 20 lutego 2013

ZŁAP licznik na 6666




Złap licznik na 6666

Czyli odwiedź mnie  ,   a ja zrobię dla Ciebie 


Podam Ci jakie kolorki posiadam a Ty wybierzesz ;)










                                    Pozdrawiam ze śnieżnego puchu - ZIMA


                                                i dziękuje za ciepłe słowa  ;)


                                                                               balerinka






                                                                                   



10 komentarzy:

  1. nie zaszkodzi przyczaić się i sprobować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u ciebie konkurs za konkursem

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty chyba uwielbiasz dawać :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. :) kawoszki mam ale i tak poklikam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi ja w prawdzie tez już mam :D ale takie kwiatuszkowe bardzo bym chciała , wiec tez się przyczaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż nie wierze ,
    ktoś się przyczaił ,
    a myślałam że to potrwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja czaje :D bede walczyła jak lwica ;)

      Usuń
    2. nie udało sie mam z 7 na końcu :/

      Usuń
    3. Jeśli nikt się nie zgłosi
      kawoszki zrobię dla Ciebie ;)

      Usuń
    4. Pierwszy raz bawiłam się w złap licznik, fajna zabawa :D jak jakieś polowanie :D

      Usuń

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.