HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



czwartek, 26 kwietnia 2012

26 kwietnia - ROZDAWAJKA

Jednodniowa rozdawajka niespodzianka, zasady proste

1. wpis - pochwal się :) najfajniejszy, najpiękniejszy, niespodziankowy prezent jaki dostałaś
2. umieść banerek na swoim blogu, zobaczymy kto często czyta i zagląda do NAS :)

Wpisy do 24 w nocy (północy) - 26.04.2012r.

Moja maszyna losująca wylosuje Ciebie, a może Twoją koleżankę-kolegę jutro rankiem.

Będzie to niespodzianka - dowiesz się co wygrałaś gdy listonosz zapuka do Twoich drzwi ;)))
pochwal się póżniej zdięciem na Twoim blogu


http://balerinaszydelkowanie.blogspot.com/


Dopiero teraz załważyłam, że z moim zegaem blogowym coś nie tak PRZEPRASZAM.
Zabawa trwa do końca dnia 26.04.2012 ZAPRASZAM ;)


11 komentarzy:

  1. no ja właśnie wczoraj taki dostałam pomimo że tylko kwiaty ale dla mnie to super prezent bo od mojej drugiej połówki :) a mój prezencik tutaj jest
    http://wioletkowyskraweknieba.blogspot.com/2012/04/kwiaty-i-korale.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj
      U mnie dziś będzie "prezentowo" :)
      Jutro wrzuce fotki
      Ps.urodzinkowe :)

      Usuń
  2. No to wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek, a mój najwspanialszy prezent to hmmmm pierwsze słowo mego dziecka mama popłakałam się wtedy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się zastanawiam który dzisiaj 26? to nie zdążyłam tak?

      Usuń
    2. Dziękuje za życzenia :)
      To dzisiejsza rozdawajka, trwa do 24h.
      Wszystko jest o'key - powodzenia :)

      Usuń
    3. Właśnie nie wszystko jest o'key, coś się dzieje z moim zegarem blogowym ;((((

      Usuń
    4. Za 20 minut czas STOP , a u mnie na blogu 2:40 , zatrzymuje zapisywanie jak wybije północ czasu NASZEGO

      Usuń
  3. Trafiłam tutaj przypadkiem, a tu niespodzianka.
    A co najfajniejszego dostaje, to uśmiech córci która otwiera rano oczęta i to jej słowa " O dzień, tofam cie mamo".
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.