HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



wtorek, 3 kwietnia 2012

WYMIANKA

Pierwszy raz biore udział w wymiance :) może dlatego, że 26.04 ucieknie mi kolejny roczek :((((. No coż kolej rzeczy, wszystkich nas to czeka. Latka lecą, my cały czas piękni i młodzi a nasze dzieci tylko się starzeją(dorastają).
PODZIELCIE się z innymi swoją pasją i marzeniami :)))))))))




http://artysto-tworz-nie-gadaj.blogspot.com/2012/03/chciaam-ogosic-raczej-moja-pierwsza.html?showComment=1333466934859#c7193428187223441137

1 komentarz:

  1. dziekuje za zapisanie sie na wymiankę ... mam taka prosbe mogłabyś mi wysłać na meila swoje dane adresowe pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.