HEJ - привіт- H I- hei - WITAJ







* Z JEDNEJ CIENIUTKIEJ NITKI-RODZI SIĘ ARCYDZIEŁO *



czwartek, 26 kwietnia 2012

SLUB - brama ślubna

Moje dwa małe szkraby , zrobiły bramę ślubną . Jeszcze nie mogę się przyzwyczaić, że dzieciaki rosną i rosną :)



Na tą okazję Karo uszykowała laurkę-wyklejankę








Byli spięci, trema ich złapała, ale dali radę :)

Wcześniej posklejałyśmy karteczki i wyszło nam małe pudełeczko - prezencik dla MŁoDYCH. Popatrzcie co nam wyszło. Zgłaszamy ją do wyzwania http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2012/04/wyzwanie-nr-9-kwiecien-plecien-i.html Pamiętajcie najważniejszy jest efekt rozpakowania prezentu .Jestem ciekawa opinii :)) jak Wam się podoba.



I najważniejszy środek - mała robótka szydełkowa :)














5 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba. Uwielbiam różowy kolor i wszelkie jego odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny exploding box :D

    Dziękuję za udziałł w moim wyzwaniu w Szufladzie.

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Thank you for writing to me - BALERINKA

WAŻNE ;)

Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są moją własnością, chyba, że zaznaczono inaczej.Wykorzystanie ich w jakikolwiek sposób, bez mojej uprzedniej zgody, jest niezgodne z prawem.Wszystkie prace pokazane na tej stronie są mojego autorstwa – chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.